Ačkoliv by se mohlo zdát, že s rozšířením internetu, se veškerá reklama přesouvá do virtuálního prostoru a že tiskoviny nemají smysl, opak je pravdou. Právě v době, kdy jsme přesyceni reklamními bannery a nejrůznějšími klipy má papírová podoba propagace velký význam.
· Poutavá grafika zaujme
Základním požadavkem na reklamní tiskovinu je samozřejmě poutavé grafické zpracování, které zaujme potencionální zákazníky na první pohled. Pozor musíte dát nejen na zvolené barvy, ale i na typ písma, a především na jeho velikost. Obsah vašeho sdělení musí být patrný na první pohled, jinak zákazník váš leták odloží stranou. Nemáte možnost zpracování grafického návrhu? Nevadí! Využijte práci našeho specialisty na grafiku.
· Velikost a zpracování
Dalším požadavkem na úspěšnou reklamní kampaň je samotný výtisk. Vždy využijte kvalitní tisk a také kvalitní papír. Není třeba zmiňovat, že lepší je tisk barevný a že větší formát je poutavější, než menší formáty. Při výpočtu nákladů na zpracování vaší zakázky vám pomůže kalkulace tisku.
· Forma distribuce
Jakmile budete mít vyhotoveny propagační letáky, zbývá poslední úkol. Určit v jakých lokalitách a jakou formou je budete distribuovat. Chcete je nechat roznést do schránek? Pak si zjistěte, ve které dny se do schránek doručují akční letáky obchodních řetězců a volte ten den, kdy jich občané nacházejí ve schránkách nejméně. Pokud budete letáky rozdávat prostřednictvím hostesek v rušných ulicích, zakupte pro hostesky firemní trička a čepice ve výrazných barvách a distribuci směřujte na den, kdy je hezké počasí.
Pro zpracování vašich propagačních letáků volte firmu, která nabízí široké spektrum služeb a která nabízí další výhody pro své zákazníky. Vítanou službou je jistě doprava zdarma. Důležitým kritériem je i rychlost zpracování zakázky. My vám vyhovíme ve všech bodech!