Pokud někdo chce, aby se o něm vědělo, nesmí zapomínat na prezentaci. A pochopitelně by tato měla odpovídat účelu, jakému má sloužit, měla by být taková, jakou ji má cílová skupina v oblibě. Neměla by být ani příliš předimenzovaná, ani naopak zbytečně omezená, ani příliš jednostranná a jen na někoho zaměřená.
Reklama by zkrátka měla být ideální. A pokud cílí jenom na omezený počet lidí z relativně malé oblasti, je nejednou nejlepší vsadit třeba na letáky. Protože internet by odnesl to, co se týká jen úzkého okruhu, zbytečně daleko, televizní reklama by byla moc drahá, inzerce v lokálních novinách nepříliš efektivní vzhledem k tomu, kolik lidí dnes ještě noviny čte a jak široké jejich portfolio je, a co se týká vylepených plakátů, všichni víme, jaký osud je nejednou čeká.
Zatímco letáky, to je jiná. Ty si člověk může nechat natisknout v libovolném množství a kvalitě a vzápětí je distribuovat tak, aby dorazily přesně do těch rukou či poštovních schránek, do kterých mají.
A kde se takové letáky pořizují? V tiskárnách přece. Právě tam si člověk může objednat to, co potřebuje, u věcí jako letáky tisk zvládnou prakticky všude. Ovšem logicky ne všude stejně.
A proto je logické vsadit na tu nejlepší nabízející se tiskárnu. A jak se taková pozná?
– Třeba podle toho, že se v ní dá celá zakázka vyřídit i on-line.
– Nebo podle toho, že se zde podobné materiály tisknou kvalitně, ofsetem nebo v nižších nákladech sice digitálně, ale přesto v ofsetové kvalitě.
– Nebo podle toho, že se tu nabízí krátká dodací lhůta.
– Nebo podle toho, že jsou tu přijatelné a v některých případech třeba ještě výhodnější akční ceny, respektive že se tu zákazníkovi doporučí, kolik kusů a jakého formátu si je záhodno objednat, aby to bylo skutečně finančně nejvýhodnější.
– Nebo podle toho, že tu zhotovené tisky doručí zákazníkovi kurýrní službou na jakoukoliv uvedenou adresu, aby si pro ně tento nemusel jezdit světa kraj. A že je při dostatečně velkých zásilkách taková doprava dokonce zdarma.
A tak si každý může zajistit ideální letáky a rozjet svou reklamní kampaň, která mu určitě jedině prospěje.