A co že to je advertorial? Co že to možná tak často vídáte a nejednou tomu i věnujete náležitou pozornost nebo aspoň špetku svého času?
Jedná se o na internetu zveřejněný článek. Ovšem nejen tak nějaký článek. Jde tu o reklamní alias PR článek, který je napsán redaktorem a použit jako naprosto běžný obsah zvoleného média. Jde tedy vlastně o reklamu, jež ale čtenáři jako reklama vnímána není, ovlivňuje ty, jimž je určena, podprahově.
A pokud bychom si měli tento termín v případě platformy PR yard specifikovat ještě přesněji, pak jde o placený reklamní článek nabízený v českém, slovenském či anglickém jazyce.
Čtenáři je tak přinášeno propagační sdělení formou textu. Což ale nemusí být ještě všechno. Podobné články bývají totiž často spojovány i s dalším pro mnohé našince cizím slovem, jímž je linkbuilding. Tedy česky řečeno získávání zpětných odkazů, jež sehrávají nemalou roli při prosazování se internetových stránek v internetových vyhledávačích.
Takovéto odkazy jsou rozhodující záležitostí v otázce toho, jak populární ta či ona stránka z pohledu internetových vyhledávačů bude. Byť nejsou tím jediným, co o zařazení stránky na určitou pozici v internetových vyhledávačích rozhoduje, takových zdrojů alias signálů je přece jenom více. A na popularitě vyjadřované v podobě ranku, se podepisují třeba i zmínky na sociálních sítích, jež pro změnu zajišťují nejen zpětné odkazy a signály pro vyhledávače, ale i reálné návštěvníky.
Prostě tu jde o problematiku propagace a úspěšnosti v internetových vyhledávačích, jež je ovlivňována pomocí SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače.
A jste-li těmi, jimž je tohoto zapotřebí, ale nezvládáte to vlastními silami? Pak si můžete právě v PR Yardu takové placené články a zpětné odkazy na webech či u influencerů na sociálních sítích koupit. Bez nutnosti se tu o cokoliv starat.