Pokud se chce člověk zviditelnit, může k tomu využít čehokoliv. Těch možností už dnes máme! A nejednou skvěle fungují i ty, jež působí už zdánlivě poněkud archaickým dojmem, jako jsou dejme tomu letáky.
Letáky si sice většina z nás bude nejspíše spojovat s listopadem 1989, jenže ony dokonale fungují i dnes. I v současnosti má tato papírová forma propagace nemálo příznivců. Kteří na ni nedají dopustit. Dnes už ovšem pochopitelně pouze v případě, že se jedná o daleko vyšší kvalitu než za oněch časů. Protože jsme dnes daleko technicky vyspělejší, máme daleko větší možnosti a s něčím podřadným tak už člověk neuspěje.
Pokud byste se tedy rozhodli propagovat se právě ve formě letáků, je třeba zvolit v první řadě takovou tiskárnu, jež vám kvalitu zaručí. Kde vám nabídnou to, co je momentálně ‚in‘.
Takový tiskař by měl být schopen přijímat objednávky i elektronickou cestou a hotové výtvory doručovat zadavatelům kamkoliv. Protože je nad slunce jasné, že každý žije někde jinde a nemá čas na cestování tam, kde tiskárny stojí.
Dále by měl takový tiskař nabízet kvalitní formy tisku. Ofset nebo něco sice jiného, ale srovnatelně kvalitního.
O tom, že by se mělo tisknout na kvalitní papír a že by měl mít zákazník možnost volby z přinejmenším několika druhů takového kvalitního papíru, ani nemluvě.
Člověku by také mělo být hned od počátku zřejmé, kolik zaplatí. A není rozhodně od věci, je-li mu nabídnuto i několik finančně nejvýhodnějších variant, jež jsou obzvláště zajímavé.
A o tom, že by měla být zakázka vyřízena rychle, se snad ani rozepisovat netřeba.
Zájemci o tisk letáků by tak mělo být poskytnuto něco jako dokonalost . Protože právě něco takového je v dnešní době více než žádoucí, na něco takového se vyplatí vsadit. Má-li tedy člověk nebo firma slavit se svými letáky úspěchy. A o to přece jde.