Každá práce si vyžaduje jiný přístup, ale pořádek, ten by měl být všude. Na dílnách a halách, kde zaměstnanci pracují u strojů, je pořádek důležitý hlavně kvůli jejich bezpečnosti. Ve spoustě případů se pracovní úrazy stávají právě kvůli nepozornosti a nezodpovědnosti. Stačí zakopnout o předmět na podlaze a neštěstí je na cestě. Taktéž skladovací haly jsou nebezpečným pracovištěm. Palety naskládané až do stropu se sundávají vysokozdvižným vozíkem, který ke své jízdě potřebuje čistou podlahu. Ale řeč není jen o čistotě. V kancelářích se kromě úklidu řeší i vhodné uložení všech dokumentů. Nelze je přece všechny skladovat neustále na pracovním stole. Ten by měl sloužit pouze ke kvalitnímu vykonávání pracovních úkonů.
Kancelářský prostor
Jak by měla vypadat kancelář? Asi nikdo nezodpoví tuto otázku tak, aby odpověděl všem. Každý má totiž jiné představy a jiné požadavky na prostředí, v němž pracuje. Někteří vyznávají jednoduchost a střídmost, druzí zase preferují spíše domácí prostředí, kde je spousta kytiček a podobných artiklů, bez kterých se kancelářský prostor docela obejde. Ať už jste vyznavači jakéhokoli stylu, kancelář by měla vypadat hlavně uspořádaně. Ledabyle poházené dokumenty a na nich roztahaná svačina vám určitě neudělají dobrou vizitku. Každá návštěva si okamžitě všimne všech těchto nedostatků a případné jednání se může obrátit proti vám, i když vaše očekávání bylo zcela jiné. Velice vhodná je k uchovávání veškerých dokumentů kartotéka a5, jejíž různé rozměry a barvy vás mile překvapí.
Usnadněte si práci
Každý, kdo pracuje v kanceláři, moc dobře ví, jak je nutné mít pořádek ve všech dokumentech. Takové hledání jednoho potřebného dokumentu vám totiž může zabrat i půl dne, a to přece nechcete. Ušetřete si práci a veškeré dokumenty naskládejte do kvalitní kartotéky, jež vám umožní mít přehled nad vším, co je v papírové podobě.